25 Şubat 2008 Pazartesi

Schumi ve Go-Kart

Bizde Michael Schumacher’i sevenlerdeniz. Çocukluk yıllarımın kahramanıdır kendisi. Ayrton Senna’yı çok fazla izleyememe rağmen Formula 1 deyince aklıma bu iki efsane gelir. Geçenlerde bir haber okumuştum, Schumi’nin go-kart takımı kuracağına dair. Schumi bu gelişmenin ardından İtalyan La Gazetta dello Sport'a şu demeci vermiş; ‘Halen kart kullanıyorum çünkü onlarla büyüdüm. Sahip olduğum her şeyi karta borçluyum. Aslan go-karttan kopmadım. Küçük bir çocukken, Formula 1 çok uzakken bir gün kart sektöründe çalışmayı hayal ederdim. Arkadaşlarımızla kurduğumuz bu takım, tamamiyle hayalimde olan şey.’ Vefa bu olsa gerek.

Schumi’nin go-kart takmının pilotlarından biri de iki kez dünya ralli şampiyonu olan Carlos Sainz'ın 13 yaşındaki oğlu Carlos Junior olacakmış.

Hiç yorum yok: